- ZNAČKOVÁ DĚTSKÁ MÓDA
- DEDRA SORTIMENT
- ZNAČKOVÉ KABELKY/AKTOVKY/TAŠKY
- ZNAČKOVÁ DÁMSKÁ MÓDA
- ZNAČKOVÁ PÁNSKÁ MÓDA
Ověřeno zákazníky
Za naši kvalitu mluví hodnocení našich zákazníků
Zkušenosti jsou výborné.
Vladimíra
Velmi rychlé a milé jednání.
Ověřený zákazník
Přehledné webové stránky, výběr produktů a perfektní komunikace obchodu.
Jana
Zboží bylo rychle odesláno/dodáno. Část objednávky jsem vracela a peníze přišly nazpátek během pár dní.
Míša
Vážení přátelé a zákazníci,
je opravdu těžká doba. Kombinace závažné pandemie COVID, která nás trápí a omezuje, a to nejen obchodníky ale i Vás a právě nastávající doba vánočních svátků je věřte opravdu nelehká zkouška pro dopravce a samozřejmě i zkouška naší a Vaší trpělivosti.
Bohužel dopravci zásilky nestíhají doručovat a bohužel se množí i ztráty.
Prosíme Vás proto o spolupráci a vzájemnou důvěru. Hlídejte si prosím pomocí Vašich trasovacích čísel stav vašich zásilek a je-li opravdu delší dobu (4 dny) na jednom místě informujte nás a ihned budeme situaci řešit společně.
Chápeme, že máte strach o své peníze i zásilky, ale věřte, že náš e-shop není podvodný a že fungujeme již několik let a zdárně doručujeme Vaše zásilky. Řešíme reklamace, snažíme se Vám vyjít vstříc, vždy Vás máme na prvním místě.
Bohužel, jak říkám je zlá doba a množí se stížnosti, negativní recenze na nás, že nemáte svou zásilku. Vaše Zásilky expedujeme (z 99%) tak jak uvádíme a zasíláme Vám trasovací čísla, abyste viděli že zásilka opravdu putuje k vám. To že se opozdí, ztratí či zasekne, je opravdu nemilé a nás to moc mrzí, ale nezlobte se na nás a buďte prosím trochu shovívaví. Rádi to s vámi vyřešíme, ale negativní recenze, kopání, nadávaní, vztekání či urážení opravdu ničemu nepomůže.
Zároveň Vás velmi prosíme v této době, pokud jste s námi spokojení, udělte nám recenzi na Heurece, což je pro nás velké ocenění a pomáhá nám to bojovat právě s podvodnými e-shopy tím, že pomocí Vašich pozitivních recenzí získáme a udržujeme si certifikát Heurerka.
Bohužel jsme o certifikát momentálně přišly, a to právě díky situaci s dopravci, kdy chápeme Vaše rozhořčení, ale je bohužel směřováno na nás, a ne na dopravce.
Děkuji Vám za Vaši přízeň a nákupy.
Zároveň mi dovolte Vám popřát krásné nastávající svátky Vánoční a klidnější dobu.
Za celý team e-shopu
Martina Šmidtová